Mycket nu!

Som rubriken lyder så har jag haft väldigt mycket att göra med skolan. Är ju sista terminen så är ju en del nu! 

Men jag o kissarna har mest bara myst om dagarna, då jag har en tesens att plugga i sängen. Eftersom tvn lätt sätts på om jag sitter i vardagsrummet! 
Men Sirius älskar när man sitter i sängen för då kan man ju gosa o gosa o gosa hela dagen.  

Häromdagen när jag hade tvättat och skulle sortera tvätten, så hade jag kastat ut en handduk för jag skulle vika ihop den. Jag va tvungen att gå ut från sovrummet en pytte liten stund och hittar båda kissarna så här! 
(null)

Måste ju även visa Sirius, han älskar verkligen att man kommer upp på morgonen eller om han sovit i några timmar och man går fram o pratar med med honom. Då jamar han men utan ljud för han ska vara så gullig. Och så säger man "åh är du en fin kille" då börjar han tvätta sig för att visa. Han är så jäkla go den där katten. 
(null)

(null)

Kommentera här: