Bra pris

Idag så var det dags igen att köpa kattsand, jag köper mat och kattsand på djurmagazinet här i köping. Kom dit och tog den vanliga 10kg kattsanden och får höra att det tydligen var billigare att ta två stycken 6kg (Everclean) för 139kr och så fick man knaprisar på köpet, ett helt nytt märke. Så då kör man ju såklart på det istället!
 
                            
 
Va mycket grejer i den! Men det positiva är att det inte var något konstiga tillsatser och annat dåligt.
       
 
 
Men Castor och Sirius tyckte väldigt mycket om maten. Så mycket så att Castor trodde att det bara var hans mat, för han puttade bort Sirius när han också ville äta. Så jag fick hälla ut lite mat på golvet, men då precis när han skulle börja äta så kom Castor och skulle äta från hans mat och så höll han på så fram och tillbaka. 
 
 
 
 
 
Eftersom jag har skaffat mig en systemkamera så var jag tvungen o prov fota idag när mina modeller satt så fint. Så här kommer lite mera bilder på dom :)
 
 
 
 
Ha en bra kväll!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Tinett:

Orijen mat är kanon kör det på våra hundar så bra kvalité!!!

Kommentera här: