väntans tider

Som rubriken lyder så är inget som väntans tider! köpte fisk till Castor idag (Sirius äter inte fisk) vilket han älskar. Efter jag hade gjort i ordning min mat så satte jag igång med fisken på en gång så den skulle bli riktigt klar efter allt jag har gjort. 
 
Han stod och skrek hela tiden fisken kokade och höll på och rullade runt i fönstret, för jag skulle tycka han va så fin och skulle ge honom fisken fortare. Han tycker ju att han kan äta den alldeles varm, men det tycker inte jag!
 
Mina katter är väldigt bortskämda och får rätt mycket gott, Castor han tycker ju t.ex. att han ska äta med mig så ibland brukar jag koka det jag inte vill ha på kycklingen och morötter vilket han också tycker om. Men jag känner att Castor förtjänar att skämmas bort efter hans uppväxt! Sirius han är lite kinkig när det gäller fisk och annat, han föredrar knaprisar (torrfoder). Men jag tror att alla som är riktiga kattälskare skämmer bort sina katter ibland.
Sen tycker jag även att det är rätt bra för Castor om han får skonkost lite då och då, eftersom han har haft en väldigt knasig mage och jag vet ju att skonkosten funkar för honom. 
 
 
 
Kolla mamma vad fin jag är!!
 
 
 
Sirius - Hmm vad är det här för skit!!
 
 
 
 
Ha en super bra kväll allihopa!! :)

Kommentera här: