Tisdag!

Dålig uppdatering men jag bloggar för jag tycker det är kul. Men tänkte att jag ska bli bättre på att uppdatera nu!

Sist jag skrev så va Eddie lite sjuk, vi tror att de var någon magsjuka eller någonting han hade ätit. Men nu är han bra igen i varje fall.
När han blev frisk så ville han bara äta blöt mat. Men vi ger dom knapprisar också men det ville han verkligen inte äta. Till slut så köpte mamma någon annan mat och de åt han, så nu äter han normalt igen. Eller normalt och normalt han äter allt som ramlar ner när vi lagar mat eller bakar. Häromdagen bakade vi hallonrutor och då kom de äggsmet på mina byxor och de slickade han upp och sedan så åt han kakan också.

Över till Emmet han håller på och få vårkänslor. Han busar och är med när vi busar med Eddie. I början av vintern så var han bara allmänt lat och sov hela tiden. Men nu är det full fart på honom (i varje fall på kvällarna)

Hoppas att de kan bli lite vår snart så katterna kan gå ut och springa efter flugor m.m!
Godnatt!!

Hittade en bild på Emmet när han var en liten plupp! :)

Kommentera här: