Paus

Jaha då tog det så där lång tid igen o skriva! Har nästan inte ens haft tid med datorn alls den  här sommaren. Jag har bara jobbat o jobbat. Men nu tänker jag blogga även om jag jobbar mycket, men just nu är det väldigt lugnt på den fronten.
 
Killarna har varit väldigt mycket hos familjen under sommaren när jag har jobbat långa pass. Men det lider inte dom av, då kan de ju leka av sig till fullo med Emmet & Eddie :)
 
Över till något helt annat, här i helgen så gick jag o killarna över till familjen och stannade en natt, o eftersom Eddie har gått ifrån att bara äta blötmat en längre period till o bara äta knaprisar igen. Så har de inte köpt någon blötmat på länge, men nu köpte de en påse för Castor älskar blötmat. Sen åkte vi till affären och hittade en ny Sheba blötmat med forell och örter, så den köpte vi. När vi kom hem igen så skulle han få den och det det slutade med Emmet tyckte den var så god att han nästan gjorde ett morrljud ifrån sig när Castor skulle äta. Sirius åt också och han är extremt kinkig för allt han äter bara knaprisar. Den blev en riktigt hitt! (köper helst mat från djuraffärer, men ibland gör det inget!)
 
 
 
En liten hälsning från killarna till er läsare! Ha en fortsatt bra dag! :D
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: