25/3-14

Hej
 
Längesen jag skrev någonting nu, har haft väldigt mycket att göra. Sen så kan man ju inte skriva varje dag när det gäller katter och mycket hinner man inte dokumentera med bilder. Men nu har jag tagit massor av bilder och filmat de, så kommer göra så att jag kommer lägga upp några eller något inlägg varje dag om det som har hänt under de veckor jag inte har skrivit något :)
 
 
 
När det blev lite varmare ute så köpte jag sele till grabbarna, där de skulle vänja sig och ha det på sig eftersom de skulle få gå ut. Jag prövade att gå ut med dem på min balkong och eftersom det ska få vara där ute men jag hade inge nät då så fick de ha sele där ute med. 
 
Sirius han älskar att vara ute på balkongen och skulle nog helst vilja vara där jämt om han fick. Castor han är lite harig ute hehe men det kanske går över senare.
 
 
Hmm vad är det här för något!?!?!
 
Men det här med sele är ju inte så roligt att ha på sig det är ju bara ivägen så då måste man ju försöka göra allt för att få av sig det!!
 
 
 

Kommentera här: